-->

Petal Power!

giovedì 30 marzo 2017

Throwback Thursday #1: Floral Nail Art Inspired by Jewelry

Flower Manicure
** Testo in italiano in fondo alla pagina **

Recently this blog turned two and in this period things had changed, first of all the audience.

During the last six months US readers have increased significantly, so that I decided to write my posts in English first and then in Italian to help the majority of readers.

Having said this I thought it would be nice for my new readers to take a look at my post in the same days of one or two years ago.

It could be a weekly update on thursday that for me is a day without post. Throwback Thursday would fit!

For the first Throwback Thursday I am sharing a nail art from last year that was inspired from a floral jewel, you can find the direct link here.

If you have some tips about my thursday posts I would love to listen to your advices😘

***

Questo blog ha da poco compiuto due anni e in questo periodo tante cose sono cambiate, a comiciare dalla composizione del pubblico.

Negli ultimi sei mesi le lettrici dagli Stati Uniti sono cresciute di molto, tanto che ho preso la decisione di scrivere i miei post prima in inglese e poi in italiano per facilitare la lettura al maggior numero di persone.

Quindi ho pensato che sarebbe carino per le nuove lettrici dare uno sguardo a cosa pubblicavo nello stesso periodo dell'anno uno o due anni fa.

Diventerà un appuntamento fisso del giovedì che per me è un giorno in cui solitamente non pubblico, quindi Throwback Thursday andrà benissimo!

Per il primo Throwback Thursday ti propongo una nail art dello scorso anno ispirata a un orologio e un bracciale a fantasia floreale, trovi il link al post originale qui.

Se hai suggerimenti in merito ai post del giovedì sono aperta ai tuoi consigli 😘

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 commenti:

Item Reviewed: Throwback Thursday #1: Floral Nail Art Inspired by Jewelry Description: Che nail art indossavo precisamente un anno fa? Scoprilo in questo post! Rating: 5 Reviewed By: Sara R
Scroll to Top